Khao Lak

6 december 2012 - Khao Lak, Thailand

Ondertussen ben ik al weer een paar dagen in Khao Lak en ik moet zeggen dat ik wel bijzonder lui ben. De laatste paar dagen bestaan uit slapen, mezelf naar het strand verplaatsen, lezen, muziek luisteren, zwemmen en eten. Het bevalt prima :-).
Mijn Noorse buurman is inmiddels vervangen door Nederlandse buren, dus dat is wel even gezellig bijkletsen.
Gisteren was het 5 december en helaas heb ik dit jaar niets in mijn slipper gevonden (Thailand was blijkbaar een beetje te ver weg voor de Goedheiligman), maar het grappige is wel dat de koning van Thailand op deze dag jarig is, dus gisteravond het vuurwerk kunnen bewonderen. Was het toch ook feest :-).
Op dit moment bevind ik me in een internetcafe, waar ik mijn e-reader moet laden en het typen middels een toetsenbord is ook wel weer eens een verademing (helaas werkt mijn wifi ook niet op dit moment). In dit reisbureautje/internetcafe heb ik net een snorkelexcursie geboekt voor de komende twee dagen naar de Similan eilanden. Dat is dus twee dagen snorkelen en een overnachting op een van de eilanden. Ik hoop daar Nemo en al zijn vriendjes te kunnen bewonderen. Heel veel zin in.