Party!!!!

29 november 2012 - Ko Pha-ngan, Thailand

Voor een feestje moet je dus hier zijn! De afgelopen twee nachten opstap geweest, hoewel het elke avond had gekund. Gisteren was de Fullmoonparty, maar ze doen hier aan pre parties, pre pre parties, in between parties, after parties, after after parties en alles wat je nog meer kan verzinnen als er maar gefeest kan worden. Eergisteren begonnen met the jungles experience. Taxi's, pick up trucks waar je met zoveelmogelijk mensen in moet, scheuren van het dorp naar het terrein en als je niet helemaal nuchter in stapt, kom je zeker misselijk aan. Maar het mag de pret niet drukken. Cool feestje midden in het bos (gelulkig was het droog) met barretjes en een dansvloer, alles ontzettend leuk aangekleed. Ze hadden natuurlijk de beste DJ's uit Thailand... Je kan mij alles wijs maken, maar het was voornamelijk Trance wat gedraaid werd. (@ Fred, you would like it here) Ik heb me bijzonder goed vermaakt. Na wat uitgeslapen te hebben, op naar het volgende feestje, the fullmoonparty. Het hele dorp wordt omgetoverd tot een soort van festivalterrein. Overal eten, drank en kleding te koop. Veel bodypainters op straat, maar je kan ook wat verf kopen en jezelf uitleven, zoals ik gedaan heb. Op het strand zijn allemaal verschillende muziek stijlen en alles is bomvol. Leuk om mee te maken! Het is ook de bedoeling om je mixdrankjes per emmertje te bestellen, das handig hoef je niet zo vaak te bestellen en een emmer heb je alvast te pakken voor eventuele noodgevallen ;-).
Vanochtend eerst maar eens uitgeslapen en toen de rest van mijn reis geregeld. Morgen vertrek ik richting Khao Sok national park om daar een paar dagen te verblijven. Vervolgens ga ik naar Phuket en hoop dat het daar wat zonniger is dan hier, al is het momenteel droog. Vandaag ook mijn terugreis van Phuket naar Bangkok geregeld. Zo maar weer mijn tas pakken, want om 6:00 uur vertrekken we weer. Bijzonder dat je thuis het idee hebt dat je bijna niks mee kan nemen, en op reis je het gevoel hebt, te veel bij je te hebben. :-)

1. Peter:
    29 november 2012
    Het weer in Khao Sok ziet er redelijk uit komende paar dagen, garantie tot aan de ......... Temperaturen zijn wel goed, lekker broeierig (25-32 gr.C.). Jaloers worden op zo'n trip is een ding maar waag het dan ook niet nog eens poepie bruin terug te keren naar Nederland. Veel plezier en geniet van het natuurschoon.